Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Mooi hoor Mway, mooie trossen in de planten.
    Zie ik rechts nu een lege pot in je tent?
    Zo ja waarom haal je die er niet uit en zet je de planten wat verder uitelkaar, lampie erboven centreren, dan krijgen de zijtoppen ook meer licht.

Comment

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

MMMMMMMMWAY
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

@krasi daar zit nog 1 plantje in die is erin gegaan toen de lamp op12/12is gegaan en stond bij de herma in de

Pot
        @berryryder you lekkerbek you

Comment

Damn dat worden beste knoppen al kerel gaat lekker, kan niet wachten tot de fotograaf zaterdag langs is geweest
          Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
          done

Comment

Net even wezen kijken temp is 28,4 en daal nog wel iets.
            Maar de ontdekking van vandaag is de geur van de PIne.

@QenQ de ananas is gearriveerd een heerlijke fris zoete ananasgeur het zoete komt later eerst ruik je die verse ananas.

Comment

Zo maar is even een update plaatsen.

Echte bloei dag 32

Aangezien de hitte erger gaat worden heb ik de lamp teruggedraaid naar 450W dit om de temp onder de 29 te houden.De LV is tussen de 40 en de 50% wel in orde.
              Verder gecontroleerd op beestjes maar niets kunnen vinden.
              Vind wel dat de kush in het aanmaken van thc een beetje achter blijft.
              De Pine die zo achter bleef is de schade langzaam aan aan het inhalen en begint een naar zoete geur te verspreiden.
              Al met al een lekker geurende tent aan het worden.

En nu wat pica`s.

De Pine`s

De hardloperster.
              echte bloei dag 32 014.jpgechte bloei dag 32 015.jpgechte bloei dag 32 017.jpgechte bloei dag 32 018.jpgechte bloei dag 32 020.jpg

De inloopster.
              echte bloei dag 32 001.jpgechte bloei dag 32 002.jpgechte bloei dag 32 004.jpg

De Amnesia Lemon.
              echte bloei dag 32 005.jpgechte bloei dag 32 007.jpgechte bloei dag 32 008.jpgechte bloei dag 32 006.jpg

De Vanilla Kush.
              echte bloei dag 32 009.jpgechte bloei dag 32 011.jpgechte bloei dag 32 012.jpg

En de groepsfoto`s.
              echte bloei dag 32 023.jpgechte bloei dag 32 024.jpgechte bloei dag 32 025.jpg

En de kweektent bingokaarten geen volle kaart is prijs
              echte bloei dag 32 026.jpgechte bloei dag 32 027.jpg

Zo dat waren de foto`s weer de schoonmaakfoto`s slaan we deze keer maar over.
              Tevens namens Bacos wil ik de fotograaf weer hartelijk bedanken

Het plan voor aankomende week zo koel mogelijk houden en om de drie dagen een trichomencheck bij de Pine gaan uitvoeren.
              Dit was hem dan weer volgende update dinsdag op naar week 6.

Groeten en komt er maar in.

Comment

ziet er netjes uit

doe zo verder m8

groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Daar gaat ie weer, netjes hoor Mway Die fotograaf loont wel zeg! Succes met koelen ik heb het er zwaar mee pas als de zon volledig weg is krijg ik het rond de 28 ... Denk dat ik maar ga opschakelen om van 1900-0700 naar 2200-1000 om het beter controleerbaar te houden zomers.

Btw je mag vandaag best een korte broek en slippers aan doen hoor het wordt/is hartstikke warm Of was dat je fotograaf?
                  Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                  done

Comment

Mooie fotoreeks, lekker blad/bud ratio heb je.
                    Schone bugscans, en een heerlijk geurtje, zo doe je graag de tent open lijkt me.

Comment

ziet lekker gezond en vol uit hier
                      2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

@k1 dank je m8 al ontkiemd by the way.
                        @Bacos Ja we zijn net vampieren weg met die zon is bij mij ook te warm begin 29 plus en na zon onder hoog in de 27 dat dan weer wel.Fotograaf zal de volgende keer de korte hose aan trekken al hoop ik dat het eerder de lange hose word
                        @krasi Jnderdaad daar doen we het voor heerlijke geuren en heb trouwens ook nergens mee behandeld of voorbehandeld tegen bugs.So far so good en anders gaan we biorisk spelen en ben ik de rode legers
                        @Dylero Dank je. We blijven ons best doen

Comment

lokes M ,

effe of topic !!

nee nog ni begonnen , ben bezig aan nieuwe setup

zodra die klaar is , start ik weer op

Groetjes en keep it green m8 !!
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

@k1 is goed m8,zodra er nieuws is laat maar horen.

Comment

Hallo medelovers van De Plant.
                              Zoals jullie al wel zouden weten is het ook hier warm geweest al moet ik zeggen dat ze er nog weinig van aantrekken.
                              De temp is tussen de 29 en 29,9 in het begin later gaat de temp richting 28 en 28,8 de LV is goed 45%/55%.
                              De kaarten zijn ook nog steeds schoon.
                              Dus al met al gaan we tevreden de 6de week in.
                              Nu de foto`s.
                              Uiteraard als eerste de ongetopte Pine die begint nu meer body te krijgen en is hard aan het worden.
                              Alsmede de getopte Pine deze is zich lekker aan het vormen maar is zo verschillend dat je bijna zou gaan twijfelen dat het een Pine is.
                              echte bloei dag 36 009.jpgechte bloei dag 36 005.jpgechte bloei dag 36 014.jpgechte bloei dag 36 013.jpgechte bloei dag 36 003.jpg

De kush de thc begint langzaam te komen maar is vergeleken met de rest nog steeds een achterblijvertje,wel begint ze langzaam te ruiken.
                              echte bloei dag 36 001.jpgechte bloei dag 36 016.jpg
                              De Amnesia Lemon een lekker uitziende dame die op zeker is veroordeeld tot de curepot een straf van minimaal 4 weken tot 6 weken voor er te lekker uitzien dit geld tevens voor minime.
                              echte bloei dag 36 002.jpgechte bloei dag 36 015.jpgechte bloei dag 36 004.jpgechte bloei dag 36 011.jpg
                              En nog wat groepsfoto`s.
                              echte bloei dag 36 006.jpgechte bloei dag 36 008.jpg

Zo dat was hem voor deze keer zaterdag weer de volgende update.
                              Groeten

Comment

Nice pics Mway, mooie top heeft de Pine, een echte hoofdtop.
                                De Lemon is ook flink aan het bouwen.

Comment

Bezig...
                                X